Ergonomiczność. Proekologiczność. Wydajność.

Innowacje nowego Econica w skrócie.

+EKONOMICZNOŚĆ.

  • Zużycie paliwa zmniejszone nawet o 4%, a płynu AdBlue nawet o 40%;
  • Wysoka wydajność w transporcie zbiorczym i dystrybucyjnym
  • Wydajna 6-stopniowa automatyczna skrzynia biegów Allison z nowym oprogramowaniem Eco
  • Mocny hamulec silnikowy Premium zmniejsza mechaniczne zużycie hamulców
  • Mimo wdrożenia wymogów Euro VI utrzymano dotychczasową ładowność
  • Nowe, trwałe, solidne i wypróbowane w praktyce silniki nowej generacji
  • Wysoka niezawodność
  • Dłuższe odstępy międzyprzeglądowe

+DOBRE OSIĄGI.

  • Nowoczesne i elastyczne silniki wysokoprężne o pojemności 7,7 litra o zwiększonej mocy podstawowej 220 kW (299 KM)
  • Najmocniejszy silnik o mocy 260 kW (354 KM)
  • Przyjemne użytkowanie

+PROEKOLOGICZNOŚĆ.

  • Konstrukcja napędu uwzględniająca ochronę zasobów i środowiska
  • Drastyczna redukcja emisji zanieczyszczeń, w tym cząstek stałych, nawet o 90% w porównaniu do stosowanych dotąd silników Euro V
  • Nowa generacja silników BlueEFFICIENCY Power emitująca mało zanieczyszczeń
  • Spełnienie normy Euro VI – zabezpieczenie na przyszłość
  • Dostępny już wkrótce: napęd gazowy

+EKSPLOATACJA.

  • Jeszcze atrakcyjniejszy wygląd zewnętrzny, nowy design przodu
  • Ogólnie robi pozytywne wrażenie na mieszkańcach
  • Niska rama dogodna do montażu zabudów i różne warianty podwozia
  • Udoskonalone rozmieszczenie podzespołów za kabiną – więcej miejsca na zabudowę
  • Solidne i trwałe podwozie przyjazne w zabudowie
  • Centralne urządzenie do pomiaru obciążenia osi

+ERGONOMICZNOŚĆ.

  • Aktywna ochrona pracowników – ergonomiczna i prozdrowotna konstrukcja Low Entry
  • Zawieszenie pneumatyczne na wszystkich osiach
  • Amortyzowany fotel kierowcy, oddzielne fotele dla maksymalnie trzech pasażerów
  • Podłoga kabiny umożliwia przechodzenie do fotela kierowcy

+BEZPIECZEŃSTWO.

  • Obszerne szyby panoramiczne, dające maksymalny kąt widzenia
  • System lusterek poszerzający pole widzenia o przestrzeń roboczą i martwy punkt
  • Systemy wspomagania ESP, EPB z ABS oraz ASR w standardzie
  • Pneumatyczne, całkowicie przeszklone drzwi harmonijkowe po stronie przeciwnej do ruchu ulicznego

+ZWROTNOŚĆ.

  • Znaczna łatwość manewrowania dzięki krótkiemu rozstawowi osi
  • Opcjonalnie: kierowana elektrohydraulicznie oś pchana lub wleczona, dla większej zwrotności